Wednesday, June 17, 2015

Kat mana nak dapatkan merchandise Best Mobile?



JIKA... anda memerlukan merchandise ataupun tools bagi membantu mempromosikan perniagaan Best Mobile anda, dan anda masih belum tahu lagi kat mana nak dapatkan sumber tersebut dengan harga yang sangat menjimatkan (murah), saya ada jawapannya.


Pada waktu catatan ni saya buat, 18 June 2015 saya mempunyai stok bagi produk-produk seperti dalam gambar dibawah. 


Anda boleh dapatkan stok bagi produk-produk berikut, iaitu 

1. Buku Manual Ahli Best Mobile 2.0 (RM10) 

2. Buku Manual Produk Best Mobile 2.0 (RM12) 

3. Table Talk 2.0 (RM10)

4. Fliers 1 Bundle (RM65) 

5. Fliers 100 keping (RM6.50)

.

..




Ya


Sebenarnya, kesemua produk ini, anda boleh dapatkan dari mana-mana ofis Best Mobile atau di HQ Best Mobile itu sendiri yang terletak di Glenmarie Shah Alam. Itupun, kalau anda ada kesempatan dan ada kelapangan untuk ke sana. 



Apa kata saya permudahkan urusan anda. 


Saya tahu, ramai yang sebenarnya tak ada masa nak pergi ke HQ atau mana-mana ofis Best Mobile semata-mata untuk dapatkan merchandise seperti yang saya tunjukkan diatas. 



Why not anda dapatkan je secara online? I am more than happy to assists you :D

.

..

Atau boleh saya tahu, adakah anda berminat nak jadi ejen dan untuk bantu saya dapatkan jualan?


Kalau ada, jangan segan-segan nak hubungi saya.


Baca lagi tentang Best Mobile Merchandise disini


   

No comments:

Post a Comment